Från när och fjärran

God morgon!
För dig som var någon annan stans än i Björkbackskyrkan igår så vill jag bara påpeka att du missade något. Händer det något i örbyhus så kommer folk från lite här och var. Sundsvall var nordligast och uppsala sydligast(aka hela msv). Tillsamans samlas vi i goa örbyhus och hänger och umgås. Fantastiskt! Vilkia stjärnor vi har, vilka änglar, vilka ungdomar och inte minst, vilka kramar det finns! Puss på det! Missa inte nästa gång som är VVV. Är du oanmäld ses vå på lördag em/kväll och söndag fm, anmälda? Vi ses 23/3!
Nu ska jag ta mig en kopp te och sedan äta lunch för att vara redo för en trip stroke-avdelningARNA på ackis, med mormor och morfar. Det bästa med min släkt är att mormor ringer farmor. Vi är liksom helt ihopflätade, båda sidor.
Gud är god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback