Gullmys!

Det spelar inte någon som helst roll om något är HUR dåligt som HELST, om det är något vi är vana med. Jag har inte riktigt gjort det förr men jag gör det nu, min älskade lilla nokia är inte fantastisk. Denna iphone är bra mycket bättre. Men jag tycker mycket mer om min nokia. Jag saknar den något kopiöst faktiskt. Konstigt? Nej, inte när jag bara kan ringa när jag står still (inte i bilen etc), smsa när telefonen tycker att det vore kul, lägga ut bilder på bloggen, ladda över bilder från telefonen till datorn för att ladda upp bilder på bloggen ändå. Nej. Den funkar om jag ska spela wordfeud, draw something eller doodle jump. Om jag ska fota något eller twittra utan att hämta datorn uppe. Men vad är viktigt här i livet egentligen? Wordfeud eller att kunna ringa?
Bara för att plåga mig själv lite och konkret visa att jag inte ska ha allt jag vill så tänker jag forsätta ha denna lilla skitsak ett tag till. Men helt ärligt, den har inte ens en FICKLAMPA! suck...
image description
image descriptionimage description
Internet är bra att ha när bliderna inte gör som dem ska.
Får lite support via twitter, problemet borde lösas inom kort. Tack Elsa och Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback