Lev idag, imorn kan det vara för sent

För någon vecka sedan fick min morfars farbror sin andra stroke. Idag på förmiddagen hämtade ambulansen min farfar med blåljus för att åka till ackis. Han hade fått en stroke. Det känns ganska ofattbart. Farfar är liksom världens segaste och snålaste gubbe egentligen. Han ville inte åka ambulans för det ansåg han onödigt, någon som hade ont kunde ju behöva den. Jag träffade farfar och farmor i tisdags då jag var hemma från skolan. Innan var det superlänge sedan så jag är så otroligt tacksam över att jag åkte dit. Men jag kommer att träffa honom imorn igen. Då kommer han troligtvis hem. Det var en väldigt snäll stroke som det ser ut. Annars tänker jag åka till uppsala och hälsa på honom. För det är viktigt!
Inser just att jag inte har någon bild på farfar på datan. Hm, inte riktigt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback