Ops!

Jag jobbade tydligen hårt på idrotten i fredags för att resa sig fråpn en stol och gå har varit svårt denna helg. Jag har liksom börjat med att gå kutryggad och stapplandes som en gammal kärring. Däremot har det gått lättare efter några steg.
Jag brukar alltid säga till min gamla grannar att dem inte ska klättra själva så dem ramlar, utan säga till istället så hjälper vi till. Jag har nyss nytt sängkläder och skulle leta efter ett örngott i takhöjd. Vad tror ni händer? Jo, pallen vickar såklart! Hejhå ont på benet! Meen jag lever och kommer nog bara få ett litet blåmärke på vaden..
Jodå, lite pensionärsvarning kanske det är på mig. Men jag är lite så. Det är liksom Malin. Take me for the aunt I am!
Puss och Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback