Snabb uppdate!

  • Jag har precis tagit tag i Listan och sorterar både papper och dokument. Nu ska det bli par av!
  • Obehaget över att få höra att sånt som hände för ett eller två år sedan känns som igår.
  • Jag ska börja läsa en bok som jag ska låna av min lärare. Enligt Maria Magdalena mer specifikt.
  • Himlen är lila.
  • Det är 35 skoldagar kvar till balen.
  • Jag ska till farmor och fixa min balklänning på lördag.
  • Jag ska på musikal i stockholm den 3/5 med alla 9or
  • Jag måste börja leta skor till balen
  • Nästa vecka är det påsklov
  • Jag ska till vännäs över sista april
  • 24/5 är ni alla välkomna på centralskolans show i aspen aulan. Återkommer om mer info.
  • Gud är God!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback