En explosion av något mycket...

...HÄRLIGT, UNDERBART, FANTASTISKT, SPÄNNANDE, GUDIGT, KÄRLEKSFULLT... Tror jag sätter stopp där fastän jag skulle kunna rabbla så mycket mer. Livet är helt amazing, ett skimmrande av rosa fluff. Det känns lite som att jag lever här uppepå:
Eller som att jag vore den här bocken. Något rätt ståtligt och rosa bland massa annat rosa grenfyllt:
Igår var en fantastisk dag. Jag var så glad att få ha varit i skolan och träffat människor, fantastiska människor med olika fina gåvor. Mindre glad var jag kanske när ALLT plugg bokstavligt talat stod mig upp i näsan. Men det försvann rätt snabbt när tåget rullade in i Örbyhus och The soluouts övade, vilket följdes av chill och trängsel kring ett bord i serveringen och jag bara undrar hur jag hamnade här. Dagen till ära har vi övat med kören och med Samuel Ljungblahd och konserten drog igång kl 19, fullsatt. Detta skimmer är tillbaka! Bortsett från att jag har en stor knut i min rygg som inte vill försvinna, och att jag har massor av plugg att sysselsätta morgondagen med så är nog livet så perfekt som det kan bli. Skulle det vara MER perfekt så skulle nog käre farbor Gud trilla av pinn av alla mina små glädjetjut. Jag tror jag är kär.. i Gud.
Käre Gud, Jag ber att alla människor som känner
sorg, smärta och obehag ska få komma närmre
din kärlek och frid. Att alla ska få uppleva denna
fantastiskt goa genemskap som örbyhus bjudit
på igår och idag och som jag fått upplevt. Jag
ber att du för ALLA dit. Alla är vi värda din
godhet, lycka och kärlek!
GonattAmen!

Ps, som krydda på moset drar jag på konfaläger på onsdag. SVÄVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback