Hemmaaa-a-a-a-a-a

För andra gången i mitt liv har jag på riktigt andats in den RIKTIGA norrlandsluften. Fina gröna norrland. Tyckte egentligen det var rätt likt Tierp fast med mer vatten. Förra gången var jag med Evelin och hennes mamma, Malin samt hunden Casper för att hälsa på Evelins mormor och morfar i Överkalix.
Denna helg spenderades i Vännäs strax utanför Umeå. Equmenias riksstämma (årsmöte) befann sig där och jag och Cissi åkte som ombud för Tierp. Jag tänker att om jag bara skriver allt jag gjort så kommer du kryssa ned ungefär nu. Därför sattsar jag på lite bilder istället. Mycket fint var det i vännäs!
Jag och Cissi
Linda, Jag och Torkan.
Konsert!
Lovsångsteamet. ...i profil
Gustav och Hanna med fast blick på bebis Jakob bredvid. Linda med fokus på annat. Gullisar!
Jag och pudding-gubben i Gnarp, nej GB var det ju...
Avslutar med en bild på mig och min fina Linda.
Livet är fint, fantastiskt och underbart. Gud är god! Fullt ös och massor av kärlek. Nya vinklar, syner och bekantskaper. Nya äventyr och nyheter. Allt kommer som förutbestämt. Precis som det står skrivet, det som kommer att ske, förr eller senare!
MASSOR AV VÄRME SKÄNKER JAG DIG NU! Imorn ska jag på dirty dancing med alla andra 9or, mycket trevligt. Ännu mer resande och sevärdheter. Känner mig väldigt ungdomlig som far runt så mycket. Känns rätt bra faktiskt. MEN, jag älskar Tierp. Jag vill aldrig här ifrån igen, men kanske ändå lite...
Jag har bestämt mig för att åka på bilsemester när jag förlovat mig eller nått, innan jag skaffar barn, som en smekmånad fast före bröllopet. Åka runt på sevärdigheter, bo på checka hotell, äta spännande mat och varva med pastasallad i bilen. GULD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback