Ni eller jag

Om vi bortser från att kunskap om detta och bara tänker praktiskt och enkelt, skulle jag säga att det finns två sätt att se på världen. Antingen men ögonen eller genom kameralinsen. För mig är det ungefär samma sak att titta med arslet som att kolla genom telefonen hela tiden. Det är väl ungefär därför som jag är så dålig på att lägga upp bilder, jag ser världen genom mina ögon och allt är så mycket finare i verkligheten än på bild så jag blir ändå bara besviken. Men jag gör mitt bästa för att variera min syn lite. Ja, föresten så ska jag boka tid hos en optiker för att kolla om jag måste förbättra min syn på ett annat sätt också. Nämligen om fröken måste skaffa sig glasögon. Jobbigt det där alltså. Wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback