Våååår

Jag har börjat gå min mitt-på-dagen-promenad i bara munktröja. Ja inte bara kanske men utan jacka. Våren är här och det är fantastiskt. Idag hittade jag även årets första tussilagos i vägkanten. Däremot var de inte så fina och inte så många så jag brydde mig inte om att ta någon bild.
 
Efter min promenad avnjöt jag detta. Marabou mjölkchoklad med dajm. Gud vad jag har saknat det under min sockerfasta alltså. (ja, jag fuskade och åt två rutor fast med digestive). Och med vårljuset som sken in genom köksfönstret så kan jag avslöja att min lilla apa till telefon lyckades ta denna bilden precis som den är utan att lagga på något filter eller så. Iphone kan ändå alltså.  
 
Du kommer väl ihåg att när livstecken på bloggen saknas finns jag på instagram och twitter. Tro det eller ej, men frokenFritzon är namnet även där. 
 
Puss&Kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback