2012 - milstolpar

Januari 
Året börjades med nyårsläger på sjövik, bästa sättet att börja året! 
 
Februari

Haircut. Vågat nog blev håret axelkort och det blev lite av ett nytt liv. Eller ja, utseendemässigt i alla fall. 
 
Mars
Våga välja väg! Den underbaraste ungdomshelgen som finns! På bilden ser ni Josefine Arenius som höll en grym föreläsning.Förövrigt ska hon ha barn i år (!) 
 
April
Riksstamma i vännäs. Fantastiskt!
 
 
Maj
Den månaden som gjorde störst förändring i mitt liv. Datumet var 26 och mannen klev in i mitt liv och förgyllde resten av året och förhoppningsvis många år till. Annat viktigt var konfaläger och Lindas dop! 
 
Juni
Scoutläger, bröllop,födelsedag, tonårsläger, midsommar, skolavslutning med bal. Ja, och släppning av bomben.
 
Juli
Chilling. En månad som mest bara var himla skön. 
 
Augusti
Ny klass, ny skola, nya möjligheter. HEJ! 
 
September

Just being with myself! Husvakt för andra gången, en lite övning till eget boende. 
 
Oktober
Vad gjorde jag egentligen i Oktober?
 
November
Lärde mig se världen på ett bättre sätt (och tv-texten)
 
December
Jul och nyår och halleluja!
 
 
TACK FÖR ETT UNDERBART ÅR! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback