Att förstå

ibland är det så himla svårt att förstå vad som är rätt. Nu sitter jag här i min säng med nymålade naglar som ser fruktansvärda ut. Jag tänkte att jag ska nog läsa lite bibel för en gångs skull. Jag slog upp efesiebrevet men plötsligt kändes det väldigt tråkigt så jag stängde bibeln och tänkte att jag vill göra lite husdesigner istället, för det är kul. Men då funkar ju såklart inte internet. Då tänkte jag att det är ju klart att jag ska skriva på boken om mig själv nu när jag är sådär lagom trött och sitter med datorn uppe, utan internet. Men gissa vad?! Jo, då funkar inte word heller. istället börjar internet fungera och jag hamnade här. Backstage på frokenfritzon.blogg.se. VAD är då rätt? Bibel, design, blogg eller försenat skolarbete? Ibland är Gud bara för mycket Gud och för lite människa. Bli lite konkret tack! k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback