Hejdå

Efter nästan tre år i bloggvärlden har jag beslutat mig för att ge upp detta. Jag är inte samma människa som för tre år sedan, vilket förhoppningsvis är positivt. Denna webbplats innehåller både tänkvärda, roliga, tråkiga och mycket pinsamma saker och som med så mycket annat måste man rensa ibland. Därför är det dags att gå vidare och tacka för den här tiden. Kanske kommer jag en vacker dag att börja skriva igen, vem vet? Så länge så hittar ni @frokenFritzon på både twitter och instagram. Mitt sista inlägg här på bloggen avslutar jag med en bild på framtiden. 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Åh vad synd..! Bilden var jättefin iallafall!

2013-06-17 @ 15:53:38
URL: http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback