#VVV13

Tierp arena har bestulit borgenkyrkan på event. Även om det aldrig egentligen stämt att säga att våga välja väg är Tierps störtsa händelse, så är det omöjligt att kunna påstå det nu. Arenan segrar med flest människor på samma ställe på jorden i Tierp. Jag tvekar inte en sekund på att änglarna omringar arenan, men det finns rakt inget tvivel på att kyrkan under helgen har kryllat av änglar. Det är fantastiskt fint.

Själv har jag hostat, nysit, gnällt, slöat, febrat av mig. Ja, mått rätt dåligt helt enkelt. De händer alltför ofta numera. Det är mycket oklart varför, men jag har nog aldrig varit sjuk såhär ofta som jag varit på sista tiden någonsin förut. Jag har till och med tappat räkningen. Sist jag blev frisk sa jag "Nu får det vara nog för iår" men det var för mycket sagt. Men är det något jag aldrig lär mig så är det nog att hålla tyst. Men nu säger jag en gång för alla. Detta 2013 har haft en fin början, men sjukdomen har erövrat för mycket. Resten av tiden under detta år vill jag vara frisk. Jag önskar mig genuin friskhet! Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback