Gävle!

Idag har varit en ovanlig dag. Jag har varit i Gävle! Faktiskt första gången i hela mitt liv som jag åkte tåg in och gick på stan. Självklart hade jag Fia till hands!
Och på perrongen stod inga mindre än Ida och Linda, när tåget rullade in i storstaden. Så himlans roligt att träffa dem igen! Goaste brudarna i Gävle må jag säga!
Först kramkalas (såklart), och sedan konstaterade vi att våra kläder matchade! (komiskt roligt)
Vi kom fram till nått torg, jag har ingen aning vad de hette, men de fanns ialla fall typ 1000 caféer runt! Vi valde ett i en galleria som hette flanör, och där satt vi ett tag. Fikade, diskuterade och pratade! Så strosade vi runt i lite butiker, och bara umgicks! Grymt härlig dag! De här bara måste vi göra om tjejer! Kram på er, ni är bäst!<3

På lördag är det NU! hoppas på att se många kända ansikten i storvreta då!
Fast såklart, imorrn 11.00 i borgen... JITS! Du kommer väl?

Kommentarer
Postat av: tjejen med blåa jeans och svart jacka(utan mössa)

Det blev en riktig toppen dag :) skönt att ni även hittade till tåget sen. <3

2011-02-06 @ 17:07:32
Postat av: tjejen med blåa jeans och svart jacka(med mössa)

Det var en toppen dag!!! <3

2011-02-06 @ 17:47:55
Postat av: Tjejen med röd jacka och svarta jeans (Linda)

Åhh ni är toppen ni tjejer

2011-02-13 @ 14:30:08
Postat av: Tjejen med svarta jeans och röd jacka (med handväska)

Kände mig tvungen att slänga in en kommentar för att inte bryta mönstret! ;)

Ni är så B-Ä-S-T tjejer!<3

2011-02-13 @ 15:22:30
URL: http://frokenfritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback